sobota 28. února 2015

Oblíbené laky na nehty


Krásnou sobotu, pro dnešek jsem si pro Vás připravila moje oblíbené laky na nehty, protože jste mi psali, že se Vám mé recenze a tyhle tipy článků líbí.





Já si lakuji nehty několik let a za tu dobu můžu říct, že jsem toho zkoušela mraky. Sama doma mám skoro 100 laků a proto je těžké vypíchnout jen nějaké. Jestli chcete vidět celou mou sbírku, která se ale od natočení videa pomněrne rozrostla klikněte TADY.



Obecně snad nejoblíbenější laky jsou od Essie. Já je miluju a mám jich doma asi 7, ovšem tyhle jsou moje nejoblíbenější. Vlevo je top coat, který je tak dokonalý, že skoro každý lak mi s ním vydrží déle než s jiným Top coatem. Další je go ginza, který byl můj první lak od Essie a vytahuji ho hrozně často. Další je Tingle to the top , který miluju na podzim a zimu a poslední cute as a button, který naopak miluji vytáhnout v létě.


Abych ale jen nemluvila o dražších značkách překvapily mě hodně tyto laky od Essence. Ty efektové jsou moje nejoblíbenější a nemám v plánu si kupovat jiné. Mám je už asi 2 roky a nezměnily konzistenci ani nevyschly. Vlevo je base coat, který má jemně bílou barvu tím pádem se dá nosit i samotný.


Rimmel je další super značka po které často šáhnu. Miluji na jakékoliv roční období obyčejnou nude pink. Když nevím co na nehty vždycky si nalakuji tuhle a je to, nikdy nezklame. No a vpravo je krásná a plná burgundi, kterou miluji na podzim.


Osobně jsem docela milovnice takovýhle efektových laků. Vlevo je od Manhattan a je to lak, který používám opravdu hojně. Miluju jak na nehtech vypadá a často mi ho lidé chválí, prostě každému padne do oka.
Vprostřed je od Miss Sporty, který mě neuvěřitelně překvapil. Opět ho mám už docela dlouho a nevyschl. Nevím, jestli někdo máte svůj šťastný lak , ale já ano. Tenhle lak a nikdy jiný si lakuji vždy na soutěže s divadlem. Přinesl mi vždycky štěstí a proto si představení bez něj nedokážu představit.
A vpravo je lak z HM feel your mind. Je dost efektově podobný tomu od Manhatton jen je více do modra.


Tuhle krásnou výraznou růžovou používám snad každé léto. Společně se zlatým lakem vypadá božsky, výdrž skvělá a schne rychle.
Poslední je od Golden Rose a myslím, že je to nejlepší bílý lak, který jsem kdy měla a , že jsem jich pár měla. Příjde mi mnohem lepší i než neustále chválený od Gabriella Salvette.


A jaké jsou Vaše oblíbené laky?

Krásný den,

Makyna


15 komentářů:

  1. Nejraději mám laky od Rimmel London z kolekce Rity Ory :) a to : White hot love, Breakfast in bed a Lose your lingerie :)
    Někdy bych ráda zkusila laky od Essie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekny clanek:) mam taky "efektove" laky od essence,ale nelibi se mi:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny clanek:) mam taky "efektove" laky od essence,ale nelibi se mi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekny clanek:) mam taky "efektove" laky od essence,ale nelibi se mi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty laky jsou nádherné! Jsem do laků na nehty blázen, takže děkuju za typy!

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já poslední dobou taky propadla lakům, hlavně třpytivým :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek, jinak zkoušela jsi i jiné barvy z kolekce Rity Ory?:) Například Bílý a tyrkysově modrý?:O jsou opravdu úžasné (ten bílý úplně nejvíce:))) Jinak vím že se budu opakovat ,ale skvělý článek!:)♥

    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tie od Rimmel mám tiež doma a milujem ich !!! :*

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Laky od Rimmel máme moc rády! Tyto dvě barvy, ještě nemáme, ale určitě si brzo pořídíme, vypadají krásně! :)) Pokud máte někdo čas, určitě se koukněte :)) : http://anneadelestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký článek. Už jsem potřebovala nějakou inspiraci, co se týče laků na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ginzu jsem měla taky a byla jsem spokojená naprosto :) bohužel,jsem ho pak už nějak nemohla sehnat :/

    OdpovědětVymazat
  12. Ja neviem prečo ale ja vždy keď si nalakujem nechty tak ich mám potom neuveriteľne zničené ale asi môj najobľúbenejší lak je čierny od ESSIE a jeden metalický od O.P.I
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný článek :) Strašně ráda by jsem vyzkoušela ty laky od Essie-koukám a přemýšlím o nich už strašně dlouho, ale na internetu mají jen pár odstínů (tedy alespon na stránkách které jsem já objevila) a vůbec nevím kde je v ČR jinde sehnat. A jinak mám ráda Rimell, Maybelline a Gabriella Salvete :)

    OdpovědětVymazat