úterý 24. března 2015

Kolik stojí můj denní Make-up?


Krásný den,
několik z Vás mi psalo, že byste chtěly vidět článek na téma kolik vlastně stojí mé denní líčení, nedávno jsem takové video natáčela na YT, ceny jsem ale neříkala a osobně si myslím, že je to super nápad na video.
Mám tu nějaké i dražší produkty takže si myslím, že úplně levné to mít nebudu, ale jdeme na to!



Korektory mám hned čtyřy, které používám. Catrice (cca. 80Kč) NYX (cca. 180Kč), too faced (700Kč) a Maybelinne (150Kč) 
Pudr mám od Benefitu, který používám denně. (1100Kč)
Tvářenku jsem dostala od jedné z Vás ale hádám, že stála okolo 100Kč


Oči se mi často mění , ale tuhle paletku od Sleek mám moc ráda. (300Kč). Primer od Too Faced (450Kč) a řasenka od Maybelinne (300Kč)


Rty byla ta nejtěžší volba, kterou na fotku dát, ráda a často ale používám tuhle od Revlonu (150Kč)

Když jsem vše spočítala můj každodenní makeup stojí 3 510Kč.

Moc by mě zajímalo, kolik stojí Vás denní makeup!


Krásný den, 

Makyna

36 komentářů:

  1. Ahojky, nikdy jsem nad tím takhle nepřemýšlela, je to zajímavé :D Moc se mi líbí ta tvářenka, mohla bych se zeptat v jakém je odstínu? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek Maky!! <3 CO přesně más za paletku od Sleeku?:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Můj denní makeup stojí cca 860 kč..byla jsem celkem překvapená protože nemám nějak drahé produkty a to co deně používám je jenom zlomek mé sbírky kosmetiky :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Můj denní make-up stojí dohromady 450 Kč, tak si říkám co je špatně :D ne, fakt se mi článek líbil :)
    www.dennycanton.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) nedalo mi to a taky jsem si spočítala kolik stojí můj denní make-up a dostala jsem se na částku 1400 Kč :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já to taky spočítala dostala jsem se lehce nad 3 000! :O čekala jsem tak 500 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Maky, taky jsem si spočítala svou denní make-up rutinu. Dostala jsem se 1900kč.
    Čekala jsem, že to bude mnohem více, jelikož používám převážně nedrogerkovou kosmetiku.
    Moc hezký nápad na článek a držím palce k vytvářeních nových nápadů.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Maky. Už dlouho bych si chtěla objednat něco z eBay, ale mám z toho docela strach. Mohla by si napsat nějaký článek, něco jako: "Můj první nákup z eBay" Mockrát děkuju

    OdpovědětVymazat
  9. Můj denní make-up stojí kolem 500,-. A krásný nápad na článek :). Povedl se
    eliskanovakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek Maky!! :) :3 http://betyna14.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Můj denní make-up stojí okolo 400-500 Kč a to je celkem dost, když používám jen nějaké vodičky a krémy na pleť+řasenku a něco na rty. Je to moc hezký článek.
    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Maky. Tento článek mě moc zaujal. Nikdy by mě nenapadlo ,že si můžu spočítat ,kolik peněz dávám do denního make-upu. Moc díky za super tip na článek na můj blog. Máš krásný blog i videa na youtube. Moc ti to přeji. Pokud by jsi chtěla můžeš se podívat na můj blog-je to hlavně recenzování kosmetiky. :-) měj se krásně :-) http://recenzekosmetikyl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrá kozmetika :)
    Ahojte rada by som vám ukázala môj blog, veľmi by ma to potešilo ak by ste tam zanechali komentár tu je darkbrown

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný článek!♡ http://stylebyme012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jeste jsem to nesecetla, ale premyslela jsem na podobnem typu clanku. Pokud chces mrkni ke me na blog, he plny recenzi, outfitu, haulu.. www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Maky, moc pěkný článek. S těmi výdajem o to mam uplne jinak, většinou používám jen BB cream a korektor, takže by to byla asi o dost menší částka. Kdybych ale mela spočítat produkty, co používám na odličování, peelingy, krémy atd.. Bylo by to dost. :D http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  17. Maky, moc pěkný článek. S těmi výdajem o to mam uplne jinak, většinou používám jen BB cream a korektor, takže by to byla asi o dost menší částka. Kdybych ale mela spočítat produkty, co používám na odličování, peelingy, krémy atd.. Bylo by to dost. :D http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  18. Maky, moc pěkný článek. S těmi výdajem o to mam uplne jinak, většinou používám jen BB cream a korektor, takže by to byla asi o dost menší částka. Kdybych ale mela spočítat produkty, co používám na odličování, peelingy, krémy atd.. Bylo by to dost. :D http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Maky, moc pěkný článek. Ráda bych se zeptala, jak jsi udělala to horní logo: MAKYNA 016?

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj ahoj :), jsem ráda, že jsem tu na tebe narazila, připadáš mi jako docela chytrá holka na svůj věk, takové lidi vítám. Kdybys měla zájem o spolupráci či interview, neváhej se ozvat.
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  21. tak rtěnka vypadá moc hezky,ale na sebe bych si ju asi nevzala :D
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký článek.
    Ráda bych tě pozvala na můj nový Blog zaměřený na DIY. Třeba se ti zalíbí ;-)

    http://vendigocraft.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Super článek! Akorát mě dostalo, že máš tak drahý pudr! :D Já mám make up, pudr i korektor od Rimmel London, takže celkem tak za 800. :D #šetřim :D
    Jsi úžasná bloggerka!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ja se skoro az bojim spocitat si cenu meho denniho makeupu. Nicmene alespon o vikendu se snazim dodrzovat svuj "pletovy detox" a nemaluju se. Tak to mi tu cenu snad alespon trochu vykompenzuje :))

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
  25. wow :) tak to máš v pohode :) ja sa celkom bojím spočítať moju cenu denného make-upu :D
    určite pozrite na môj blog www.fashblog72.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Nad pudr od Benefitu slintám už nějaký ten měsíc. Ke všemu se mi teď začala líbit paletka od Too Faced. Vlastně se mi líbí celý tvůj make-up. Je takový pěkný a svěží. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Já denní make-up pořád měnim takže ta cena nejde přesně určit

    OdpovědětVymazat
  30. Můj denní make-up stojí okolo 2000,když jsem byla malá myslela jsem si že make-up nestojí tolik ale teď už mi došlo že to není úplně nejlevnější záležitost 😊😊😊

    OdpovědětVymazat