pátek 6. března 2015

BEFORE I DIE.....

Krásný den všem,
dnes jsem si pro Vás připravila takový kratší článek, který není tak těžký na zpracování.
Jedná se o článek, kde Vám ukážu co bych chtěla mít, zažít, dokázat... než umřu.
Je to v poslední době docela známé a všichni si tvoří tyto listy toho, co chtějí dokázat, mít, udělat.

Snad se Vám to bude líbit a třeba Vás inspiruji, abyste si tento list udělali také.














Co chcete udělat vy, než umřete?


Makyna

15 komentářů:

  1. skvělý článek Markét!:) máme spoustu společných 'cílů' ..ikdyž u mě by jich ještě pár bylo navíc:)

    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! :)
    V tom cestování jsme za jedno :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok a máme toho dosť spoločného :D Až sa divým ...

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek, skvělá inspirace :) Myslím si, že rozhodně není na škodu si takový seznam udělat.

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem si založila celou "knížečku" BID, kam si postupně zapisuju všechna přání a pak odškrtávám.. Tak doufám, že je všechny stihnu naplnit :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný článek už vím co bude můj další :)
    www.wikymelon.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké!! :) Akorát bych chtěla aby jsi přidávala častokrát :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekný článok, podobný čloánok som spravila aj ja na mojom blog.
    www.dodush-blog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny článok... :) tiež by som moc chcela cestovať :)

    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Veľa vecí máme spoločných :)
    Pekný článok ^^

    OdpovědětVymazat
  12. Neviem prečo ale až ma dojalo, že sa konečne niekto našiel a normálne napísal : ano chcem vidieť gay svadbu a vôbec mi neprekážajú. Cením si to, keď aj ja som gay ...

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavý článek :). Taky jsem vždycky chtěla napsat knihu, cestovat ...

    ordinarybloggerkid.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Snad ve všem s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Maky,
    tvůj blog jsem začala číst právě teď a je naprosto skvělej. Tenhle příspěvek se ti moc povedl. Teda aspoň mě se moc líbí. A tvoje vide na youtube jsou taky parádní :D

    OdpovědětVymazat