pátek 14. listopadu 2014

Když chceš něco dělat, udělej to pořádně!

Krásný páteční večer všem<3
Říkáte si co tu dělám? To já si taky říkám. Rozhodla jsem se ale znovu se pokusit o něco, co byl vždycky můj velký sen -- mít blog, který budou mít lidé rádi, budou na něj chodit s radostí a láskou. Přesně to bych tu chtěla vybudovat, jestli se mi to povede to ukáže teprve čas.

Rozhodla jsem se pro blog i z toho důvodu, že jsem v poslední době v obklopení spousty blogerek a proto mě moc inspirovaly právě ony. Nemůžu říct, že určitě budu přidávat každý týden nebo, že budu psát blog několik let. Ale minimálně se o to pokusím. Tohle plánuji od prázdnin ale až dnes jsem se plně rozhodla a blog doladila. Poslední detaily proběhnou v nejbližší době ale to jsou detaily, kterých si plno lidí ani nevšimne (snad!)

Zamilovala jsem se do mého designu, je to kousek mě a kousek toho, co mám ráda. (Barvy, YT..)
Dělala mi ho sestřenice a za to jí chci moc poděkovat<3

Tenhle článek Vám asi nepřinese nic moc přínosného i tak ale doufám, že se Vám můj start líbí. Nebojte se články pro Vás připravené mám o to se nebojte! Napište mi ale prosím články, které byste určitě chtěli číst.

Určitě mě také moc udělá radost, když v pravém menu kliknete na Připojit se k tomuto webu.

Děkuji moc, že jste si našli čas a tento krátký článek přečetli.

Pa<3


13 komentářů:

  1. Moc se těším, až budeš zase psát články! :3 ♥

    http://gregorylia.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. super Maky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. moc se těším!! :)

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že budeš psát:)) Těším se:3
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super, těším se :) videa mám od tebe moc ráda, takže články určitě taky budou bezva:)
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Som rada, že bloguješ, tvoj starý blog som mala veľmi rada :) Určite by si mala robiť články ako napr. OOTD , nejaké tagy, spomienkové články (ak niekam pôjdeš, niečo ako denníček) atd:)
    L.Raspberry

    OdpovědětVymazat
  8. Člověk nikdy nezjistí, kam až to může dotáhnout, dokud to nezkusí.

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na tvoje články Maky !! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný Makyy:)

    www.carolinastonemason.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. VŠetky články od teba budú dobrééé´:) Ale aj nejaké recenzie by boli dobré :) či ?

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat