sobota 15. listopadu 2014

Simply Casual OUTFIT


Krásné odpoledne,
zdravím Vás čtenáře, kteří klikli právě na můj nový blog znovu. Nevíte s jakou radostí Vám vůbec tento web představuji. Něco takového už jsem měla v mysli možná i přes rok, ale vždy jsem se tak trochu bála něco takového udělat, ale znáte to, ty pozdní večery Vám někdy do hlavy dají opravdu dobré nápady.
Já jsem se rozhodla celý blog pojmout po svém. Nechci být jako ostatní, protože to umí být každý, ale být svůj? Mít své nápady, svůj styl. To každý nedokáže a já se o to moc ráda pokusím, protože chci vystoupit z davu.
Znáte ten pocit, že se cítíte být součástí stáda jako, že jsme všichni stejní? Doufám, že u mého webu tento pocit nedostanete.
Na webu najdete plno témat, ale ráda bych se zaměřila hlavně na Outfit, na můj život celkově a na věci, které se mi do videí už nevejdou. Možná se ale tento web promění na spíš beuty než fashion. Zatím nemám představu, co bude za měsíc nebo rok. Kdo ví? Třeba se to tu změní na web pro chovatele hadů, nebo tak (dobře, nebojte se tohle tedy v plánu nemám).
Snad Vás tento blog bude bavit a čtenáři a články budou jen přibývat stejně, jako mě inspirace a síla pro další a další články.


V dnešní postu jsem Vám chtěla ukázat jeden z mých oblíbených outfitů na trochu chladnější dny podzimu.

Sama raději preferuji jeany a vlastně ani nevím proč, někdy prostě když spěcháte do školy, nemáte náladu si navlékat silonky, nebo jsem snad jediná? Osobně si myslím, že jeany umí hrozně krásně podtrhnout postavu, což také není na škodu. Ty moje jsou standardně z Tally Weijl a jsou tzv. highwaisted (mají vyšší pas).
TIP: Když jste spíše boubelka, koukejte se po jeanech spíše tmavých odstínů, protože ty opticky zmenšují stehna, zato například bílé udělají přesný opak.


Boty snad u mě ani jiné moc neuvidíte, protože já Converse prostě totálně miluji. Myslím, že jsou tak univerzální, že to ani není možné. Sama jsem dřív volila spíše Vansky, ale teď u mě rozhodně vedou bílé Converse!


Doplňkům ani moc neholduji, proto jsem zvolila jen jednoduchý stříbrný prstýnek, který jsem dostala od maminky.


No a teď to hlavní, svetr, nebo jak bych to měla nazvat. Je z Anglického Hollisteru a je to ta nejpříjemnější látka, kterou jsem kdy cítila! Jediná nevýhoda je, že látka je tak tenká a precizní, že jednotlivá vlákna se vytahují, což mne osobně moc mrzí, protože jinak je dokonalá.!


Poslední fotkou se s Vámi rozloučím, doufám, že se máte krásně a že zase někdy, buď náhodou, nebo úmyslně zavítáte na můj blog.

PS. Články budou cca. jednou, nebo dvakrát týdně to, že byl dnes i včera je spíš taková náhoda.


Makyna016








11 komentářů:

  1. Maky krásné outfity! Blog určitě sledovat budu! Těším se na tvé další články :)
    btw.dáš mi tvoje nohy? :D :)

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky! Můžu se zeptat co máš za lak na nehtech? Vypadá vážně dost dobře! :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny outfit! :) Presne takéto outfity sú super, jednoduché, ale krásne :) A máš perfektnú postavu!
    L.Raspberry

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit, už se moc těším na další články :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Maky, tehle outfit je lehký, a přesto moc krásný!:)) Samozdřejmě že ty jsi na tom celém nejkrásnější. Jinak doufám, že články opravdu budou přibývat, protože se moc pěkně čtou.:)
    Měj krásný zbytek večera:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady opravdu platí, že v jednoduchosti je krása a síla. Moc Ti to sluší!
    Přeji Ti hodně štěstí v blogování, sama mám v plánu se k blogování teď vrátit, snad už na dýl:)
    Těším se na další články (a samozřejmě videa, která máš taky moc pěkně udělaná) a určitě mám v plánu se na Tvůj blog vracet.
    Jsi opravdu moc krásná holka a moc pěkně píšeš, hodně štěstí v blogování :)

    http://tulloinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, opravdu je v jednoduchosti krása. :) Plus super lak na nehty.
    www.makyna016.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat