středa 26. listopadu 2014

Péče o mé vlasy / n. 1

Krásný den všem,
plnokrát jsem si říkala, že mít blog musí být krásné a mé očekávání je správné.
Pro dnešní článek jsem si připravila jak pečuji o své vlasy. Častokrát se mě na to pod videem ptáte a tak jsem si řekla, že věci nafotím, ukážu a představím.




Tohle je moje sestava věcí, které na vlasy miluji. Máme toho doma tuny jenže né vše mi vyhovuje a ukazovat tu produkty, které nemají výsledky je o ničem.


Jediná z věci co tu ukážu co nevychválím do nebe je právě tento šampon. Mám mastné vlasy někdy s lupy a toto je jeden z těch horších šamponu. Nepříjde mi ani nějak špatný ani dobrý. Vlasy umeje ale na mastné vlasy bych ho nepoužívala. Další věc, že hrozně rychle dochází. Balení je sice velké ale i tak ho dlouho ve sprše neuvidíte. Za mě to je průměr. Který ale miluji je ze zelené řady od Elseve a od Lush Love juicy.

Vlasy jsme si umyly a teď je řada na péči. Nejraději mám tyto dvě masky jedna je od Korres LATTE ze stránky parfums.cz a druhá je Gliss Kur maska, která má vyživit vlasy za pouhou minutu a právě to si na ní velice cením. Nenávidím dlouho stát ve sprše a jen čekat a počítat vteřiny kdy si budu moci masku smýt a jelikož tato pracuje jen minutu je to pro mě úplná pohádka. Vlasy krásně vyživý ale trošku mi příjde, že čím déle ji používám tím menší je výsledek. To samé se týká Latte od Korres čím déle ji testuji tím méně vidím výsledky. Ovšem tahle krásně voní po kokosu, sice se musí mít na vlasech 5-10 minut a já to někdy nesplním a smeji dříve ale je to věc, kterou miluji a nedala bych na ni dopustit.

Jelikož mám nabarvené melíry jen šampon a maska nestačí. Jediný olejíček, který je pro mě jednička je tento cristalli liquidi od kadeřnické značky BLACK. Dále mám ráda arganový olej ale obrovská nevýhoda je ta, že se někdy špatně vstřebá a máte na konečcích vlasů zvláštní mastný look. To se Vám ale s tímto nestane a proto si to také tolik vychvaluji. I po tom co mám druhou lahvičku vidím stále výsledky a mytí vlasů bez něj už není ono.

Macadamia krém mám už asi půl roku a tenkrát mi ho doporučila Teri s tím, že je to nejlepší věc z jejich řady, kterou vyzkoušela. Já sama jsem ho začala používat a na BLACK to rozhodně nemá. Zjistila jsem, že mi prostě asi mnohem více vyhovují olejové přípravky a fungují lépe. Po tomhle se mé vlasy cítí trošku slabě a jsou suché. Mám vlasy ale rovnější a celá tahle řada je spíše pro vlnité vlasy možná dám zkusit mamině a uvidíme, jak bude vyhovovat jí.

Předposlední produkt je na styling. Určitě to znáte někteří to mají, někteří ne. Takové ty baby hair, které Vám z hlavy jaksi trčí a vy je musíte nějak zamaskovat. Osobně mi moc nevyhovuje ani lak na vlasy ani gel takhle, ono by se to použít dalo ale prostě to není to pravé ořechové. To jsem našla až nedávno v jednom kadeřnictví (mamka našla) krásně to baby vlasy urovná a Váš look bude zase o kousek lepší.


Úplně poslední produkt je od GlissKur, vlastně ani nevím, jestli funguje ale používám ho už nějak z principu. Moc mi voní a to je hlavní důvod ! Voní totiž jako TopTopic a to si nechám líbit.! Jinak jsem nezpozorovala, že by vlasy udělal dokonalé ale je to věc, kterou používám ráda i když nevidím změny.


Pro dnešní článek plno nových informací, nemyslíte?
Doufám, že jste spokojeni, že už víte co si dávám na vlasy!

Tak si užijte zbytek dne ať jste kdekoliv 

Makyna016 <3


10 komentářů:

  1. Ahoj Maky :) Používame podobné veci :) Ten šampón nepomáha ani mne a ako úprimne peniaze zaň by som už nevyhadzovala. Existuje množstvo iných šampónov a oveľa kvalitnejších. Mne vyhovuje napríklad Syos modrý :)

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek! :) Já si asi na tvoje doporučení zkusím ten Align 12 - prostě ta věc na styling:D
    Jinak mám totiž extra kudrnatý vlasy a asi bych potřebovala něco jinýho) Ale jen tak dál! :)
    ► http://lucaa08.blogspot.cz/ ◄

    OdpovědětVymazat
  3. Šampón mi tiež nesadol, vlasy po ňom boli mastné omnoho skôr. Ja na vlasy rada používam marhuľový olej alebo tie malé balzamy z farieb na vlasy Loreal. :)

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
  4. Super clanek, letim do drogerie! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi krásny článok <3 <3
    http://fashionbybarboor.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý článek! jen bych se chtěla zeptat kde se dá koupit suchy šampon Batiste ? :)

    OdpovědětVymazat
  8. super článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju GK a timotei. Obzvlášť Timotei je "hodně hudby za málo peněz" :)

    OdpovědětVymazat