pátek 21. listopadu 2014

KOPRETINOVÝ OUTFIT

Krásný den Vám všem!
Mysleli jste si, že s blogem to nemyslím vážně a, že za týden články nebudou?
Doufám, že jste mile překvapeni, protože se snažím dávat více článků týdně a daří se mi to !
V pátek jsem pro Vás opět nafotila outfit a doufám, že se Vám bude líbit i když je obyčejný ( to je u mě ale zvykem)


Outfit jsem měla takto zkombinovaný v pátek poprvé na sobě a moc se mi ta kombinace líbí. Není to možná na každodenní nošení, protože přeci jenom v tomto období už je docela zima, když si ale koupíte silonky, které jsou zateplené (ano, opravdu se takové prodávají!) tak máte potom vystaráno. Já bohužel zatím takové nenašla tak kdyby měl někdo tip, kde sehnat nějaké dobré prosím napište mi, děkuji<3



Outfit se skládá z kousků, které nejsou ničím zvláštní ale i tak to tvoří krásnou kombinaci. Kabelku mám z USA z H&M za neuvěřitelnou cenu! (cca. 350Kč) a tahám ji neustále! Je krásně prostorná vejde se mi do ní učení a to je přesně to, co potřebuji!


Sama nevím, kde jsem své silonky koupila ale to je vedlejší. Sukně je skater skirt z HM, které poslední dobou opravdu miluji. Boty jsou poté z CCC. 


Dále také svetřík, kterému se ani svetřík nedá říkat, protože je hrozně málo teplý a moc nedá nosit v zimních dnech. Je z NewYorského Hollistru a moc mi vyhovuje ( je teda trošššičku průhledný,no! )
Je sice trošku letní tím vzorem ale i tak myslím, že to vůbec nevadí. 


Doufám, že se Vám mé outfity líbí! Moc ráda pro Vás budu fotit další!

Krásný zbytek dne <3

Makyna<3

17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit:) úžasné pozadí:))))
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tu sukni už dlouho sháním :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit se ti moc povedl, já osobně ráda nosím květinové vzory i v tomto počasí, a vůbec mi nevadí, že už se to k podzimu moc nehodí. Proto se mi ten tvůj outfit moc líbí. Píšeš opravdu dobře a moc mě baví to číst. Tvoje předešlé články se mi taky moc líbí. Byla bych moc ráda, kdybys se třeba mrkla na můj blog, nebo kdokoliv jiný. Mockrát děkuju ♥
    http://vfrankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento outfit sa ti vážne podaril! Kedy si si kúpila tú skater skirt? Chcela by som vedieť, či sa ešte náhodou nedá v H&M kúpiť..

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný outfit! Omgg.. tu kabelku ti tak závidím :O Nějakou takovou sháním, ale když už nějakou najdu tak je na můj vkus dost drahá, protože kabelky mi moc dlouho nevydrží :((

    OdpovědětVymazat
  7. Maky, termopunčocháče seženeš v DMku cca za 150 Kč. :) Jsou fakt příjemné a je v nich krásně teplo. :)
    Jinak outfit je fakt povedený. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek a ta kombinace je prostě boží!:O btw: Můj blog ► http://lucaa08.blogspot.cz/ ◄

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně moc ti to sluší Maky! Ten svetřík je opravdu božský :)

    OdpovědětVymazat
  10. Maky, hroznee moc ti to slusi<33

    OdpovědětVymazat
  11. kraasna na teba nikto nema :) :3 http://lmbfrv.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Máš strašně pěkný vkus. A jinak moc hezký článek :)
    Můj blog->http://stylebyverr.blogspot.cz/ teprve začínám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší a máš fakt skvělý vkus! Těším se na další články o outfitech. <3

    OdpovědětVymazat
  14. Maky, hrozně moc ti to tam slušíí<3 Každopádně jsem tvuj outfit použila jako inspiraci k mému dnešnímu do divadla, děkuju <33

    OdpovědětVymazat
  15. Je to moc krásný Outfit ale venku je teď docela zima tak si myslím že by byl vhodnější na podzim, ale to je jedno, chtěla bych se zeptat v jakém programu jste vytvořili design blogu zdá se mi úžasný
    Předem dík za odpověď
    http://prettycute1.blogspot.cz
    Vali ☺

    OdpovědětVymazat