neděle 14. prosince 2014

Úlovky z Ebay / #1


Krásnou neděli ani nevíte, jak moc mě mrzí, že přes týden nebyl čláenk,ale to se prostě někdy stane. Nebyl čas ani chuť. 

Dneska jsem si pro Vás připravila takový odpočinkový článek na téma, co jsem si koupila na Ebay a vyhovovalo mi!:)






Tyhle legíny se mi hrozně líbí jen na Vánoce jinak bych se nenosila, ale příjde mi to krásný i klidně jen na odpočívání doma. Za tu cenu cca. 55Kč , co bych taky chtěla! Seženete TADY


Věc, kterou jsem si koupila jen díky Flabgee ale teď ji naprosto miluji a to je obal na sluchátka. Zní to možná děsivě nebo debilně, ale když jste v autobuse a chcete najít rychle sluchátka je to snad ta nejlepší volba, jak si je dát na jedno místo. A hlavně!! Nešmodrchají se potom!!!! Cena cca. 40Kč seženete TADY

Moc se omlouvám, že můj BEUTY BLENDER je totálně špinavý, ale jsem fakt lajdák.. No tohle je hodně kontroverzní věc. Já osobně s touhle houbičkou moc ráda rozstírám korektor ale makeup bych s tím asi nikdy tak hezký jako se štětcem neměla. Ale za tu cenu cca. 40Kč proč to nevyzkoušet? Seženete TADY

Štětce, které mě hrozně natchly jsou od značky Jessup a plno lidí o nich mluví. Nejsou to ty za pár korin z dresslinku nebo tak. Jsou z ebay a stály asi necelých 400Kč. Více bych asi doporučila štětce na obličej, protože tam je ta kvalita stejná jako sephora nebo Hakuro. Ty na oči, to je něco jiného. Nanáším snima stín a i když je dost pigmantovaný ze štětce se nepřenese na víško. Ale je to individuální, né každý štětec toto dělá. Seženete TADY

Ebay je ráj na malé prkotiny a právě toto chci využít na jedno video, které bude doufám, že brzy! Tenhle trend zná snad každý. Osobně na boty nebo kabelku bych si to nedala ale někdy se to určitě bude hodit a hlavně, za cca. 40Kč to je myslím pohoda. Seženete TADY

Poslední dnešní tip využije plno dívek, které si rádi hrají se svým lakem na nehty. To já jsem to měla dřív snad pořád. Furt jsem si tam něco malovala, zdobila. Teď už na to bohužel není tolik čas, ale snažím se to napravit. V tom mi vždy pomáhaly tyto dokonalé štětce určené přesně na nehty. Je jich 15 a stály asi 60Kč, nepochopitelné. Kvalita je super a určitě doporučuji. Seženete TADY


Já doufám, že jsem Vás inspirovala a na Ebay někdy zavítáte a něco si pořídíte, protože je to podle mého super stránka na takové kravinky, jako je toto.

Krásný den 


Makyna



12 komentářů:

  1. Supr článek! Miluju tvuje články :33

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, ale dávej si pozor na překlepy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělej článek :) Miluju nakupování na ebay, tak díky za typy :)

    OdpovědětVymazat
  4. R.I.P. tvé češtině,nic proti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý se může někdy splést tak nědelej konec světa :) Nic proti :)

      Vymazat
    2. Že se spletla by bylo kdyby tam měla jednu chybu..

      Vymazat
  5. Ty štětce jsou hrozně krásný <3

    OdpovědětVymazat
  6. Maky, super článek :) Já musím říct, že jsem na ebay závislá :)) Ten beauty blender jsem teda sehnala asi za dvacku a jsem na něj moc zvědavá, o obalu na sluchátka vážně uvažuju, už se mi zalíbil v tvém videu co si bereš do baťůžku :) Nesnáším hledání sluchátek!
    Štětce si musím nutně pořídit, ale pořád nevím, jestli ty z dresslinku (kde ovšem poštovné dělá často víc než samotná věc) nebo právě na ebay, tuhle značku dopočovalo dost lidí, takže si je možná pořídím. A nevíš, jestli by šlo na ebay koupit třeba samostatný blendící štětec?
    Ty štětce na nehty jsou úžasné! Já si vždycky udělám levou ruku, ale na pravé to pak jde hůř :D

    Zrovna jsem o nákupech na ebay a aliexpressu točila video, tak se můžeš kouknout, třeba tě něčím inspiruju!
    https://www.youtube.com/watch?v=FIqZnO6JXWg&list=UU5QZk4dnqjPTw7HYpWucfww

    Adele, hers.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych objednávat přes ebay uměla, nakupovala bych tam pořád:D Možná je to dobře, alespoň neutrácim:D Jinak super úlovky!:)
    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. jů hezké úlovky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Pekný článok
    GIVEAWAY
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat