neděle 21. prosince 2014

black & white

Krásnou `zimní` neděli krásky<3
Sama si říkám, jestli jsou tu Vánoce nebo jestli se mi to zdá. Mrzí mě, že tu píšu článek a koukám ven z okna na zahradu, jako by byl podzim.
Už je to delší doba co jsem měla tento outfit na sobě ale naštěstí jsem u sebe měla foťák a kamarádka mi tento podle mě krásný ale jednoduchý (jak je u mne zvykem) outfit mohla nafotit.





Právě teď mi došlo, že snad vše mám z HM:)) Kabelku, cardigan, tričko, sukni.. Jen řetízek a boty jsou z Primarku a kabát z Promodu.




Vím, že tento článek byl jen o fotkách ale doufám, že Vám to nevadí.

Mějte se krásně a zase příště 

Ahoj<333

19 komentářů:

  1. Jsem naprosto zamilovaná do těch bot..^^
    Moc krásný outfit Maky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj kočko :) no jo, venku je takový divný jaro.. ale snad se nějakého sněhu dočkáme. :) sluší Ti to, boty jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj :) Ten kabát je neskutočný :O tá farba :*

    OdpovědětVymazat
  4. Oba outfity jsou moc pěkné ale není nepříjemné tu kabelku nosit tak na ruce? :)
    Prosím odpověd. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsou naprosto perfektní! Celkově je ten outfit boží. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt dokonalý<33 jo a maky chtěla bych se zeptat z jakeho HM mas tu sukni? ja ji nemuzu nikde najit:((

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych v tom kabáte vypadala jako přezrálá borůvka, ale na tobě vypadá božsky :3 jenom tak, nebyla ti zima? :D
    auroraanderssen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj :) Veľmi podarený outfit :) Pozývam vás na moju prebiehajúcu giveaway http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten modrý kabátek ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu moc pěkný outfit :)
    Byla bych moc ráda, kdybys zavítala na můj blog a dala mi vědět svůj názor na něj :) http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Super članek a nadherny outfit moc ti to sluši :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kabátek je kouzelý, na ramínku podle mě nenápadný, ale ty v něm neuvěřitelně prokoukneš :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tvůj blog je boží.
    A ty jsi ještě božejší!! :D
    Jsi mým vzorem ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny outfit. Si dokonalá ^^

    OdpovědětVymazat
  15. Si totálně nejlepší a nejboží youtuberka*-*
    Boží outfit...si uplně topová''-_-:*

    OdpovědětVymazat
  16. Si totálně nejlepší a nejboží youtuberka*-*
    Boží outfit...si uplně topová''-_-:*

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi super youtuberka mám tě moc ráda ♥♥♥♥ :) a máš moc hezký blog ♥♥:)

    OdpovědětVymazat