pátek 9. ledna 2015

What is in my Phone + PHONE CASES!

Krásný víkend všem! Právě jsem zjistila, že mám z velkého testu z matiky jedničku, takže jsem celá štastná a proto i píšu tenhle článek!
Poslední dobou mi neustále chodí dotazy, jestli udělám video co je v mém telefonu. Osobně ten typ videí ráda nemám a proto jsem se rozhodla, že Vám alespoň napíšu článek!



Mám tedy Iphone 5S a jsem s ním nadmíru spokojená. Jelikož telefon nemám na hraní a her tam teda moc nenajdete nebude to tady směs her a to Vám doufám nevadí.


Myslím, že v složce social media budeme mít všichni tak nějak stejné věci. U mě to je messenger, facebook, ask.fm, youtube, skype (který používám jen opravdu výjmečně), Vinted, snapchat, pages (aplikace, která dává všechny vaše stránky na jedno místo), instagram. Na další střánce už potom mám jen FaceTime, pinterest a we<3it.


No a tohle už jsem tedy moje hry. Jediné co hraju je ale jen 2048 a Subway Surf.



Spotify si moc často na telefonu nepustím, protože mi nefunguje s 3G tak rychle. A proto jsem objevila aplikaci iTube nyní stojí asi 1dollar a za to mi to rozodně stojí. Je to něco jako Youtube přehrávač, ale když si danou písničku poslechnete zůstane v té aplikaci a kdykoli když nemáte wifi nebo 3G máte to v té aplikaci uložené a můžete poslouchat!






Tuhle složku mám asi nejraději. Shazam když potřebuji zjistit, co za písničku to hraje, jízdní řády když potřebuju rychle domů. InstaSize když chci hodit nějakou fotku na IG, PhotoCollage když chci dát více fotek co jedné složky a mobile pocket? Super vychytávka!
Je to vlastně aplikace, kam si dáte svoje karty a potom už je nemusíte nostit v peněžence stačí jen ukázat kód, který se Vám objeví jak na kartu kliknete!


Název random u této složky je právem. Na tu jsem snad nikdy neklikla..


Wunderlist je super aplikace, kterou jsem nedávno našla! Stačí se jen zaregistrovat a potom už můžete plnit svoje listy! Od do list po to, co máte koupit nebo jaký film chcete vidět! 


Když čekáte na autobus a užíráte se nudou ráda se kouknu co HM chystá nového nebo co je v DM za slevu!


No a tohle už je vlastně vše zajímavé co mám v telefonu. Jaké mám ale kryty?!






Tyhle všechny jsou z Ebay a myslím, že jich ještě pár bude!


Vlevo je z Tally Weijl a vpravo z HM.


Doufám, že jsem Vás konečně uspokojila. Co vy ? Povídejte co máte zajímavého v telefonu!

Makyna<3

28 komentářů:

  1. Krásne opravdu krásne napísanéa krytý sú boží ňuňíí ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) Ty obaly jsou božííííí :3

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, a mimochodem, ten kryt se vzorem čokolády je doslova k sežrání :3

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektný článek :) A tie obaly (krity) su uuuužasný .. a tiež ma nebaví pozerat takieto tipy videi a preto je lepšie čítať članek :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten čokoládový obal je naprosto dokonalej.... :) <3

    OdpovědětVymazat
  6. úplne úžssné kryty:O kde si ich kúpila :O

    OdpovědětVymazat
  7. super článek:)
    já se dneska rozhodla, že si na iphone začnu šetřit:3 sice se mi vždy líbil jen vzhledově a jinak mi nepřišel ničím zvláštní až na možnost krytů, ale nakonec se zamilovávám stále víc a víc :D tak jdu do toho:3

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tie obaly sú parádne :) A nemáš s tým mobilom problémy ? Lebo počula som už aj také názory, že veľmi seká.

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý článek :33 jak se jmenuješ na snapchatu??

    www.stylebyteri24.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu boží obaly :)
    http://www.hanci.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já v telefonu nic zajímavého nemám, protože můj mobil je sm o sobě starý a nudný:D ale na iPhone si asi začnu šetřit^^ Super článek a ty kryty jsou vážně nádherné, nejvíc se mi líbí asi "Be Free" a ten nalevo od něj :)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ten čokoládový kryt je boží !! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Máš moc hezké obaly, líbí se mi ten "Don't trust anyone" :) Aplikace kde máš karty je super a nejspíš si jí hned stáhnu, stejně jako tu Wunderlist.
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krasny clanek ty kryty jsou krasne:3 iPhone se mi vzdy libil ale jako na volani sms a fb mi staci samsung takze jinak clanek krasny! <3

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek Maky:) koupila jsem si nového iPhona tak aspoň vím co si do něj mám stáhnout:)

    www.dennycanton.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Bóže, ty kryty ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) Máš super články! :) Pokud někoho zajímají začínající blogerky, budu určitě ráda, když se kouknete na můj blog :)
    http://stylebyess.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek a krásný kryty ale chtěla jsem se zeptat přes jakou aplikaci ti sestrenka udělala design ( myslím že jsi psala v jednom článku že je od ni), design tvého blogu je krásný
    http://prettycute1.blogspot.cz
    Vali

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasnej článek Maky! A boží kryty. Ten čokoládovej je úplně awesome!
    www.batrtv.blogspot.cz
    Woo

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasne kryty, tak ako ty^^
    www.yvanesalife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné obaly- není ten "síťovaný", růžový stejný jako měl a Hanna v Pretty little liars?
    Teď jsem se koukala na čtvrtou sérii a myslím, že jsem ho zahlídla :)

    http://zivotpapirarky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Je vidieť že rada objednávaš obaly z ebayu :))

    OdpovědětVymazat
  24. Inač pekný príspevok Maky :) http://allbytereza.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat