středa 19. listopadu 2014

Shards of my life / n. 1

Krásný den všem,
už na minulém blogu jsem tuto dejme tomu rubriku měla. Je to v překladu Střípky mého života. Plno blogů toto nazývá random, instadiary, diary.... No a já jsem se pokusila vymyslet něco originálního a trefného, tak snad se mi to podařilo.

Nebude to za týden nebo tak bude to za poslední dobu. Budou to fotky jen z mého telefonu tak asi neočekávejte nějakou převratnou kvalitu.


Začala bych tím, že před měsícem a kousek mi bylo čerstvých 15 a s tím je i spojená občanka. Neměla jsem v plánu ji vůbec nikde ukazovat. Za tu fotku se vážně stydím!! A fotka vpravo je fotka mých šatů, které jsem měla na blogerce roku, kterou jsem si moc užila ale bylo jí všude plno tak já už asi další věci říkat nebudu jen to, že byla dokonalá společnost, jídlo i atmosféra!



Další víkend následoval Bloges Maket na který jsem se vydala s mojí kamarádkou Kristý (která mi moc pomáhá se správou blogu a tím jí moc děkuji<3) jely jsme už ráno abychom ještě stihly jít do obchodů. Market se mi v celku líbil ale spíše, kvůli lidem, které jsem na marketu mohla opět vidět.



Jelikož jsem asi zatím dva měsíce pescetarián (nejím maso ale ryby ano) tak poslední dobou si všude dávám ryby. Mňam! Další fotka je když jsem líčila svého bratříčka na stužkovanou do školy a měl být jako zombie myslím, že se to zombie i docela podobá.




Ten polštář prostě chci! Musím se pro něj do F&F vrátit, je dokonalý! Poté jsem si konečně koupila mou vysněnou aromalampu! Jelikož jsem si právě o víkendu v Praze koupila nějaké vosky YC tak bylo jasné, že aromalampa je nutnost. Zamilovala jsem se do ní a pálím ji pořád!




A nakonec jsem se konečně dokopala k tomu natočit první video do mé Vánoční edice videí! A myslím, že jsem si to udělala hezky, aby se na pozadí i hezky dívalo.


Užijte si zbytek dne a napište mi, jestli Vás tyto články zajímají, nebo ne.
Makyna016<3



14 komentářů:

  1. ta poslední fotka se mi vážně moc líbí! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsme s mamkou objednaly YC svíčky,ale i vosky tak se na ně moc těším!
    Taky se těším na tvoje další videa:)
    Máš super blog. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tenhle typ článků... :33

    OdpovědětVymazat
  4. Maky tie šaty sú krásne :O Naozaj úžasne :O Kde si ich kúpila ?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou dokonalý!:) Tento polštář z F&F si chci koupit už dlouho, ale vždycky si to nakonec rozmyslím:D Jsem ráda, že sis všechny akce užila:)
    Jinak tento blog mi připadá hrozně profesionální nebo jak bych to řekla!:D Moc se mi líbí styl článků, design... všechno :)

    http://youtube.com/thesparkless1

    OdpovědětVymazat
  6. Makyy<3 jako bych něco z toho nevěděla, haha:DD ne dělám si srandu, krásný článek, a mooc se těším na vánočníí edici, whouu<3

    OdpovědětVymazat
  7. Je to moc krásný Maky :) Už se těším na ty vánoční videa !! :) www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty ti strašně moc sluší Markét :)
    A doufám, že vánoční videa budou, co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  9. to pozadí na vánoční edici je boží^^ moc se těším:3

    OdpovědětVymazat
  10. Píšeš velmi pěkně Maky :)
    Jinak ty šaty jsou libový!!!
    http://toriaavio.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek ! :)
    ► http://lucaa08.blogspot.cz/ ◄

    OdpovědětVymazat
  12. maky su užasnaa !!!!!! :) :) ► http://lmbfrv.blogspot.sk/ ◄

    OdpovědětVymazat